Betreft: Open brief aan de President en Voorzitter van de Nationale Assemblee van de Republiek Suriname

Betreft: Opruiing NDP tegen de Rechterlijke Macht.

Geachte President en Voorzitter van De Nationale Assemblee van de Republiek Suriname,

Met afschuw hebben wij kennis genomen van het, in onze beleving, opruiend gedrag van exponenten van de Nationale Democratische Partij (NDP). Dit gedrag, gepaard met grove beledigingen, is voornamelijk gericht tegen de Rechtelijke Macht.

De Nationale Assemblee, de Regering en de Rechtelijke Macht, zijn de fundamenten waarop onze rechtstaat rusten. Aantasting of belediging van een (1) van deze betekent, het plegen van inbreuk op en ondergraving van onze rechtstaat. Tevens betekent het,  inbreuk op het gevoel van respect voor het recht, moraal en fatsoen binnen de samenleving.

In dit specifiek geval, zijn het bovendien exponenten binnen de politieke partij waar U als persoon voorzitter, respectievelijk ondervoorzitter van bent.
Het kan ons inziens dan ook niet anders dat U zeer nadrukkelijk corrigerend optreedt en zich distantieert van de opruiing en gedane beledigingen als mede-verantwoordelijke voor de waarborging van de rechtstaat.

Wij wachten, net als de rest van de samenleving, Uw corrigerende acties af.

U hoogachtend,

Het bestuur en DNA fractie van de partij Democratie en Ontwikkeling in Eenheid (DOE).

Partij Voorzitter, S. Alfaisi
Fractie – leider, C. Breeveld

Political Press Releases

Images may be subject to copyright.
Download our mobile apps and keep up to date with news, events, deals and search for businesses near you.

If you like what you read, follow us on Facebook, Twitter and Instagram to get the latest updates.

Recent Articles

January 24, 2020
Politie neemt lijk dat middernacht werd afgevoerd in beslag

De politie van het bureau Kwatta heeft in de vroege ochtend van dinsdag 7 januari het ontzielde lichaam van een manspersoon, na overleg met het Openbaar Ministerie in beslag genomen.

Bespuitingswerkzaamheden Openbare Markt gestart

Zoals via een bericht eerder deze week vermeldt zouden er bespuitingswerkzaamheden worden uitgevoerd in en rondom de Openbare Markt van Nickerie.

Disney closes Shanghai Disneyland due to Coronavirus

Temporary Closure of Shanghai Disneyland, Disneytown including Walt Disney Grand Theatre and Wishing Star Park - January 24, 2020

Bakkers Nickerie voldoen aan voorwaarden

Tijdens een verrassend bezoek hedenmorgen rond 5 uur is gebleken dat de bakkerijen van Nickerie voldoen aan de gestelde voorwaarden van voedselveiligheid.

Get noticed online!
Boost your business or products with
targeted advertisement on our platform!

Download today!

Browse Categories

more categories

New Deals

Popular Deals

View more deals

Download our free apps

Your local & international business and travel app on the go!
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Social Suriname is the largest digital guide for locals & tourists in Suriname!

Our logo and all related marks are registered trademarks of SoSu Interactive Advertising NV.
Please visit our corporate site biz.socialsuriname.com for more information on all our services.

We are a faith-based organization - 'As For Me And My House We Will Serve the Lord - (Joshua 24:15)'